קטגוריית מידע סגור תפריט

בריאות מערכת העיכול - טכנולוגיית +ActivBiome

מערכת המיקרוביום של חיית המחמד היא המערכת האקולוגית המאכלסת את מערכת העיכול, שמכילה מיליארדים של מיקרו-אורגניזמים שונים - כולל חיידקים מועילים וחיידקים מזיקים, בתמהיל שייחודי לכל חיית מחמד.

שימוש בתזונה התורמת לאיזון המיקרוביום, יכול להשפיע על מצב מערכת העיכול ועל שינוי ממצב של מחלה אקוטית או כרונית למצב בריא.

חישבו על המיקרוביום של חיית המחמד כעל מערכת אקולוגית שמשחקת תפקיד מרכזי באיזון של תקינות מערכת העיכול של חיית המחמד, ויתרה מכך של המצב הבריאותי הכולל שלה.

לאחר יותר מעשור של איסוף וניתוח מידע בנושא המיקרוביום של חיות מחמד, הפכה חברת Hill's לחלוצה בתחום מחקר המיקרוביום והשפעתו על בריאות חיית המחמד, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להבנה יסודית של תפקיד המיקרוביום במערכת העיכול.

הודות לתובנות חדשות בנושא תזונה ותקינות המיקרוביום במערכת העיכול, אנחנו יודעים ששילוב של תערובת דינמית של רכיבים עשירים בסיבים, כולל סיבים פרה-ביוטיים, יכול לתמוך ולהזין את "המערכת האקולוגית" הקיימת במערכת העיכול - המיקרוביום.

Hill's מייחסת לתקינות המיקרוביום תפקיד מרכזי בניהול תזונתי של הפרעות עיכול, ופועלת לעידוד יציאות בריאות ושגרתיות באופן טבעי, במקביל לסיוע בשיקום האיזון של המיקרוביום הייחודית של חיית המחמד.

שתף מאמר במייל שתף מאמר בוואטסאפ שתף מאמר בפייסבוק

תוצאות