קטגוריית מידע סגור תפריט

אודות Hill's Pet Nutrition

מוצרי חברת Hill's הבינלאומית מסייעים לחיות מחמד לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר. כבר למעלה מ-75 שנה.

חדשנות היא בדנ"א שלנו. ההשקעה רבת השנים שלנו ברכישת ידע, באמצעים טכנולוגים ובאנשי מדע מבריקים, היא שסייעה לנו לפתח את המגוון הרחב ביותר של פתרונות תזונה עבור חיות מחמד הסובלות ממחלה, שנמצאות בסיכון לתחלואה ועבור חיות מחמד בריאות.

אנחנו ב Hill's מאמינים שתזונה יכולה לשנות את חייהן של חיות המחמד.

מוצרי Hill's מסייעים לשמירה על כשירותן ובריאותן של חיות המחמד ותורמים לשיפור באיכות החיים שלהם. וטרינרים רבים בארץ ובעולם ממליצים עליהם מניסיונם האישי.

מותגי החברה

כך הכל התחיל

חברת Hill's נוסדה על ידי וטרינר יוצא דופן בשם ד"ר מרק מוריס שמטרתו היתה אחת - לייצר את המזון האיכותי ביותר לחיות המחמד. הוא האמין כי עלינו להתייחס בכובד ראש לבריאותן של חיות המחמד, ממש כשם שאנו מתייחסים לבריאותנו שלנו.

בעבודתו עם כלבים, ד"ר מרק מוריס הבחין בקשר בין תזונה נכונה לבריאות משופרת בחיות מחמד. מוריס פיתח את תכניות התזונה הראשונות לכלבים וחתולים חולים. בתחילת דרכם, הכינו מרק ואשתו את המוצרים בעצמם ומכרו אותם רק למטופלים שלהם.

נקודת המפנה מבחינת עסקי המזון לחיות מחמד של ד"ר מוריס הייתה כאשר פגש איש עיוור בשם מוריס פרנק בשנת 1939. לפרנק הייתה כלבת נחיה בשם באדי, שהייתה מרכז עולמו. כאשר חלתה באדי במחלת כליות, פנה פרנק לד"ר מוריס בבקשת עזרה. ד"ר מוריס ידע, שרבים מהמזונות לחיות המחמד שהיו זמינים באותה תקופה הכילו רמה גבוהה מדי של חלבון ושל זרחן שהיו מאיכות נמוכה ובעלי ערך תזונתי נמוך מאוד. הוא הבין כי הדבר אינו מתאים לכלבים הסובלים ממחלת כליות, וכך הוא החל לפתח מזון שיעזור לבאדי - מזון שנקרא אז Raritan Ration ולימים נודע בשם Prescription Diet? k/d.

עם הזמן התפשטה השמועה על קיום המזון המיוחד ברחבי ארצות הברית, והביקוש הלך וגבר מעבר ליכולת הייצור במטבח ביתם הפרטי של הזוג מוריס. בשל הצורך הגובר, ד"ר מוריס חתם על שיתוף פעולה עם חברת האריזה "Hill's" על מנת לייצר את מוצר שימורי המזון הווטרינרי הראשון מסוגו, לתמיכה במצב מחלה בכלבים Canine k/d.

כך החל המסע של Hill's לשיפור באיכות חייהן של חיות המחמד. ד"ר מוריס הבן המשיך את דרכו של אביו ופיתח את מגוון המוצרים הבריאותיים המותאמים לשלבי החיים השונים של כלבים וחתולים.

כיום עובדים ב- Hill's מעל ל- 150 וטרינרים, תזונאים מומחים ומדענים בעלי שם עולמי הרתומים למטרה אחת: לסייע לחיות המחמד לחיות חיים בריאים, ארוכים ומלאים.
מספר לא מועט של מחקרים מתפרסם מדי שנה על ידי צוות המדענים של החברה, אשר בנוסף גם משקיעים את זמנם בהוראה בבתי ספר מובילים לווטרינריה בעולם.

שתף מאמר במייל שתף מאמר בוואטסאפ שתף מאמר בפייסבוק

תוצאות